بارزترین خصوصیت اخلاقی شهید میدانی امر به معروف و نهی از منکر بود 

بارزترین خصوصیت اخلاقی شهید میدانی امر به معروف و نهی از منکر بود 

تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۹
محمدرضا میدانی گفت: بارزترین خصوصیت اخلاقی شهید، امر به معروف و نهی از منکر آن هم به روش مستقیم بود و به اقامه نماز در اول وقت بسیار پایبند بود.

«محمدرضا میدانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: شهید عبدالرضا میدانی در بهمن ۸۱ هم زمان با عید غدیر و در سن ۳۸ سالگی به شهادت رسیدند.

برادر شهید میدانی بیان کرد: شهید در روستای امیرآباد نظریان از توابع شهرستان عنبرآباد در خانواده ۹ نفری چشم به جهان گشود و دارای ۶ فرزند، ۲ دختر و ۳ پسر است.

وی تاکید کرد: بارزترین خصوصیت اخلاقی شهید، امر به معروف و نهی از منکر آن هم به روش مستقیم بود و به اقامه نماز در اول وقت بسیار پایبند بود.

میدانی اضافه کرد: شهید مردانی خیلی مهربان، دلسوز و پیرو خط ولایت فقیه بود و در اوقات فراغت با کودکان بازی می کرد و هر گاه در منزل حضور داشت در کارهای خانه به همسرش کمک می کرد.

برادر شهید میدانی اظهار کرد: شهید در وصیت نامه خود تاکید بسیار بر به پا داشتن نماز اول وقت و رعایت حجاب داشت.

وی ابراز کرد: در سپاه لشکر 41 ثارالله  کرمان به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سال 1365 در جبهه حق علیه باطل به مدت 8 ماه حضور داشت و در سال 1369به عنوان پاسدار در تیپ زرهی لشکر 41 ثارالله مشغول خدمت شد و همچنین 1377 شهرخرم آباد در قسمت کارخانه تانک سازی وابسته به سپاه مامور به خدمت شد.

میدانی یادآور شد: سرانجام در شب عید غدیر سال 1381 در هنگام  بازگشت از ماموریت سیستان و بلوچستان که جزو نیروهای حفاظتی اعزامی به زاهدان بود، به همراه 267 نفر از دوستان پاسدارش در سانحه هواپیمایی آسمانی شده و به آرزوی دیرینه خود که همانا شهادت بود، رسید.

 

برادر شهید میدانی در خاتمه ضمن ابراز خرسندی از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، عنوان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و اجرای این طرح موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و معرفی سیره آنها به نسل امروز می شود و بنابراین از ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور که مجری این طرح می باشد، تشکر می کنم.

 

شایان ذکر است؛ پاسدار شهید عبدالرضا میدانی از شهدای شاخص شهرستان عنبرآباد است که امروز مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در منزل پدری شهید حضور یافته و در راستای تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم از مادر شهید تجلیل کرد.

پایان پیام/ 586